12 June 2011

apabila cuti melabuhkan tirai

Apabila saya rasa malas , saya akan termenung . sambil layan lagu lagu jiwang karat . kenapa ? sebab buang masa termenung sambill fikirkan esok saya terpaksa alami perjalanan yang panjang di sekolah . tolonglah dengar rayuan saya wahai kpm atau sesiapa sahaja . boleh tak kalau cuti ni panjangkan lagi ? saya rasa teramat malas .

bukan semalam ke hari pertama cuti , kenapa esok dah nak naik dah . kata dua minggu . tipu lah ! takk syok lah macam ni .

Kerje sekolah ponn macam tak terusik . mr.chew punyer kerje satu haram jadah pon saya tak tahu . saya mesej rakan sekelas tapi dorang tak reply. Carik group 6 rendah dinamik kt FB, sangat lah jmpe . DP mr. Chew pon tak nampak. Ok , fine ! saya geram dan buang jauh-jauh bayang-bayang mr.chew .  Grr ! then , buku nota biologi tak de . tau2 cikgu nak nota 3 topik esok ! bukak bukak internet , carik kat scribd.com pon tersangatlah ada . baiklah , saya campak jauh jauh bait-bait kata pn.latifah . pandang kertas pengajian am daripada cikgu emili , banyak yang kosong . buku yang ada macam tak ada fungsi. Tak banyak point ponn . Ok , padam wajah cik emily pakai selendang tuh dalam minda .

so , apa yang perlu saya buad sekarang ialah , buad tak tahu .

Saya pegang kertas soalan , dan lipat . akhirnya tersimpan kemas di dalam beg sekolah saya tuh . esok datang dengan seyuman manis sebab nak pinjam kerje sekolah PA and KIMIA dari elidah . dia memang seorang assistant kepada andrew yang rajin . untung saya duduk dengan dia. Kerja saya dia dah otw kan . bgus2 . terima kasih elidah .

Saya janji, tak lama malas ni . Cuma dekat EC je macam ni . bila sudah sampai seru saya pindah skudai , saya pergi dengan hati terbuka luas .

Jika tak sampai angin kus-kus pon untuk pindah dan tukar aliran , apa lagi yang harus saya buad ??? mengamuk dan rasa macam nak paksa diri untuk pergi tangkak . bukan sebab apa , sebab saya tak nak tertinggal di EC . atau mungkin kat tangkak saya lagi tertinggal ? hurm , etah lahhhh .

No comments: