10 June 2011

terubat rindu

awak , terima kasih sebab sanggup habiskan masa untuk saya selama beberapa jam . dari sebelum solat jumaat sampai hari jumaat dah nak habis . kali pertama saya nampak awak tadi , teruja sangat . dalam otak saya hanya satu . "tinggi giler", tinggi giler awak kann ? macam tengkorak hidup pon ade .

mase saya salam mak awak , mak awak cakap , "dah besar dah rupenyer" . saya nak tergelak pulak . macam mak awak jumpe saya mase baby . padahal kite tak jumpe 5 tahun jew . tak banyak yang berubah ponn . saya still kurus . perasan !

saya nak ucap banyak-banyak terima kasih sebab bagi makan nasi beriani lauk ayam free kat kedai awak . sedap mak awak masak . lain kali saya datang lagi tapi nak lauk kambing pulak tau . yang penting free .

jam 2.30 pm saya mintak izin balik sebab ada plan lain . terima kasih sebab teman saya sampai simpang empat tuh . sekurang-krangnyer tak ade orang peewit kat saya . kann ? awak pesan kat saya , "jaga diri kau baik-baik . dah balik mesej aku . kalau ada masa datang lagi "

sedih saya . lima tahun tak jumpe , cuma dapat luangkan masa hanya 2 jam aja . macam tak cukup . macam-macam nak cerita . tapi tak pe , lain kali kita jumpa lagi . sayang kau ! kau tetap kawan aku sampai bila-bila , Syafiqatun Nabila !


No comments: