10 June 2011

hilang arah

Hari ni kepala sesak dengan subjek pengajian am , kimia , math and biology . tapy satu ape pon tak menempel . sume terbang . entah kenapa tibe-tibe ade something hanging in my throat . aku cube focus pada paper , tapy tak boleh . mata pandang huruf tapi otak melayang sampai sane . aku cuba tulis cangkul tapi tertulis centong . apa tuh ? maksudnyer senduk (jawa) . kali ni sebab aku tak tahu sama ade nak masuk tangkak atau tak . 50.50 . mak dengan ayah pon sama . masing2 tunggu jawapan daripada aku .

Jawapan apa yang harus aku bagi sedangkan hati ni berbelah bahagi . takod kalau dah masuk menyesal sebab tak boleh go on . takod kalau tak masok menyesal sebab subjek biology memang aku minat . entahh lah .

Esok baru aku decide lah nak pegi mana satu . tunggu hati ni terbukak untuk matrik selepas tawar hati dengan “kau” .


No comments: