14 December 2011

D A T E-ing

assalamualaikum semua . ok fine , saya betul-betul rindu . err dekat dia . siapa ? nanti saya cakap , ok ? 

suke tengok lesung pipit sendiri . haha . 
semalam ada orang tu kan ajak saya ngedate . mula-mula tak nak sebab dia update status untuk kaum adam je . jakgi rupe-rupenya dia takde member . saya dengan rasa kesian dan terutama rindunye , pergi jugak . hee .

masuk-masuk je kereta kan...

"b , tutup mate" dan....dahi saya mula kerut seribu . kenapa pulak dengan dia ni . nak main sorok-sorok ke . 

"tutup je mata . jangan bukak tau . jangan !" ok , time ni siyes saya dupdapdupdap . takut kena tinggal sorang-sorang dalam kereta pun ade . 

"ok , boleh bukak" masa ni terus dalam lesung pipit saya pergi . saya nampak kotak besar depan saya . present for me ? myGod ! saya mimpi ke ? slap me softly please .

dalam kereta saya dah mula risau . tengok jam dah pukul 3 . padahal nak gerak Tebrau City ni . sempat ke ? takpe lah , driver saya drifter . selit-selit tau tau dah sampai . niat dalam hati memang nak tengok ombak rindu , tapi entah kenapa panggung tu tipu . dalam paper kata pukul 4 tapi 5.20 . mana sempat nak sampai rumah sebelum maghrib . hujung-hujung tengok cerita Muppet . seronok ? 3 half star lah sebab cerita ni kelakar . ada SelenaGomez doh . huahua

poster pon jadik laa . dapat tengok wajah BrontPalare dah cukup untuk saya . winkwink

seksanya dia . malu malu malu .
entah kulit ape dia ni . tak ada istilah sejuk dalam hidup . 

masa untuk bukak present !! secara senyap-senyap .



tapi geram bila susah sangat nak bukak . tak pe , rumah nantikan kepulangan saya . 


iloveu ? hikhik . 

terima kasih awak . tak sangka nak bagi benda ni . purple lagi ! lepas ni tak lah bosan sebab boleh main goncang goncang 'magicball' ni . ade music lagi .  terima kasih sekali lagi abgEj dan you two ! Ekin Saleh . buat saya bahagia hari itu . honestly saya sayang awak abgEj ! #malupulaktetibe

assalamualaikum