09 December 2011

jawapan untuk soalan

hai assalamualaikum . cakpong cakpong . haa aku tak tau kenapa aku cakpong cakpong bagai tu . bedal ! huahua . ini entry di pagi buta kerana bosan . bosan jugak ? dah , toksah bace .


banyak soalan banyak juga jawapanya ~ sedap wa nyanyi ? #perasaanlebih . aku online je FB masing-masing dah ready soklan . kalau siked takpe . ini bertali arus dah .

"kenapa status kau emo emo selalu?"
malasnya aku nak jawab soklan cepuperak tu . biasa la awak,  kalau orang ada masalah ni . weeeeee . buat masa ni aku ada masalah hati dan perasaan siked . so , memerlukan ketenangan or R.I.P . macam dah mati pulak . it means RestInPeace . tapi aku konon watlek je . nothing happen lah .

"bila kita nak keluar ?" 
dear kengkawan , sorry lah . time-time cenggini aku jadi bibik tak terbayar lah kat rumah . jadi , memerlukan masa lebih untuk rakyat rakyat di rumah tu . 12-16 ni aku free . book awal awal ok ! 

"kak pyka . kenapa dah sombong sekarang ?"
makan hati seyh soklan cenggini . mane ade akak sombong dik . busy ..... body siked . maklum lah , dah nak STPM , kene work harder dari biasa . cehhh , konon .

"ehem ehem . kau dah ade bf belum ?"
aku paling menyampah soklan killer camni . tolonglah ea . nanti Fadhli Shas nak pinang aku . so , jangan tanya lagi . huahua #janganlayan . akuyangperasan! titew single lah awak . agak-agak bile abang awak nak masuk minang ? *kasilempangsikit

"mana belajar pakai pashmina cenggitu?" 
perli aku tak agak orang ni . aku tau lah aku tak pernah cantiknye pakai belit-belit tu . tak belajar mana-mana . cuma guna konsep tibai . sebab tu serabut , kan ? tips : rajin-rajin lah berangan depan cermin dan try any style yang nampak kan korang cantik . easy ! nak tutorial ? search lah kat uncle youtube , terror lah tu kalau jumpe *winkwink 

"kenapa kau kat sekolah dengan luar lain?"
guys please ! kalau pergi sekolah nak lawa-lawa , itu bukan aku . toksah nak calit calit bagai . tepek bedak cukup . tapi kan , pelik aku tengok minah sorang ni . mase tu dia kantoi dengan cikgu sebab bawak gincu . dan aku pun buat muka @$%^* ?? what the **** . perlu ke ? 

"kesian tengok kau . kenapa selalu kecewa?"
ewah kau ! makan dalam seyh soklan ni . kemonlah , kalau lah aku tahu , aku tak nak pilih jalan kecewa ni . i'm lucky in Biology but not in Love maybe . moga ada one guy yang boleh bahagia kan aku dan aku akan terus cakap "jom kawen" . huahua . pray for me please . v(",)v

tak nak tanya "eh kenapa kepala kucing tu cenggitu?" 

1 comment:

Tasnim Hafidz said...

nanti aku tak ajak ko keluar dah oke..