27 February 2012

assalamualaikum .

nak share cerita sedih boleh tak ? mungkin tak bagi orang lain tapi cukup terseksa dah aku hari ni .

otw ambil Azrul kat rumah , aku nampak anjing kena langgar , twice ! Ya Allah , kesiannye . menggelitat anjing tu atas jalan . then aku imagine , itu baru anjing . macam mana kalau orang yang kena gilis dengan lori ? Masyallah .

pasrah bila dapat tahu bumper kereta kenari yang BARU . ok yang baru tu kena langgar . walaweh ! jantung aku macam nak campak kat tengah jalan . tak ada sivik punye owner BMW . nak belagak dengan aku yang tak mampu ni ke . agaklah sikit . ok abgEj , cancel beli BMW ok ? beli Ferrari je .

aku dah dapat style baru nak posing . main gosok hidung ..... motif ??

balik rumah je , aku terus bukak homework makroekonomi . fuhh , hentak kepala kat bumper kenari sikit . ok tutup letak tangan kat dada sambil pejam mata dan cakap 'nawaitu esok aku main tiru-tiru' . kbai

lesung pipit tu ...... kau ada ?


tak cukup dengan tu , lutut aku kena iron weyh . macam nak baling kat dalam lubang jamban je iron tu . ok takpe , akak ni tabah dik . tak nangis wuuuuu *kesat air liur basi

hm , aku harap esok aku baik baik je . selamat malam dunia . aku dapat selendang rimau , aumm !

untuk abgEj , me say sorry bout yesterday and today . walaupun kau cakap kau risau , marah , geram , rasa nak tumbuk aku and so on , tapi pendirian aku tetap macam dulu . aku faham apa kau rasa . sokey , aku terima . *sengih

salam rindu geli geli from me . yuks !

assalamualaikum

No comments: