04 March 2012

yeah baby !

assalamualaikum . hai ! aku baru je siap buat power point untuk AntiDadah . posing gosok hidung sikit sebab cikgu tak reject hasil titik peluh jantan aku tu . alhamdulillah .

semalam ada test MUET II for Listening Reading and Writing . muke masing-masing lepas jawab macam beruk tak ada bulu . termasuk lah aku . kenapa lah time cenggini aku lupa nak korek telinga . lahaiii . besedia lah mula menabung untuk bulan sebelas . jom repeat reramai .


untung lah aku dah penat tampal , mamat ni tak datang . bazir je rm101 . belanja aku Subway , kenyang dah .


siapa tak seronok , datang tinggal bawak perut je . tak payah keluar duit . 'hidup untuk makan' , thats me !

muke suci tak ? maklumlah , baru lepas solat maghrib hee


auumm ! cantik tak selendang auum rm10 saya .

ok lepas ni masa untuk kemas rumah yang dah seminggu tak berapa nak dapat 5 bintang sangat . so , sebok sebok ! belum kira berapa banyak homework yang ..... pppfffttt ! 

mak dalam perancangan nak bagi aku ambil lesen hujung tahun ni dengan Iqbal . alhamdulillah dan aku cuba mintak mak 'LagiBestWoooh' hehehe . tapi aku tetap fobia kalau naik kereta . walaupun aku tahu ayah expert bawak kereta besar-besar ni , tapi aku tetap fikir dia akan langgar divider bile belok . macam mana niiii !!

kbai 

No comments: