12 March 2012

got fabulous !

hai assalamualaikum .

peh bersarang labi-labi blog wa . dah seminggu tak update rasa macam setahun lamanya . cehh
sebelum apa-apa terjadi . sebelum matahari terbenam untuk hari ini menunjukkan datang hari esok , aku nak cakap ..... HAPPY BIRTHDAY salleh . weeeeeee

Rabu lepas , keputusan STPM keluar . hanya ada sorang je yang 4flat . ok lah tu kan , next year , aku pulak ..... amin.

''Afiqah . awak , Saleh dengan Azrul kawan baik . awak bertiga ada kekuatan masing-masing . so , gunekan kelebihan tu untuk dapatkan 4flat . saya nak awak bertiga naik pentas nanti" *sengih . Insya-Allah saya akan buat yang terbaik cikgu .

dan yang best kan , ada abang senior pujaan ramai tegur aku buat kali pertama . when he saw me in front of him then he said "eh, mana Najwa Latiff SMK Skudai?'' hehehe . gosok didung sikit . Aishah Alkaff , terima kasih buat saya glamor . hahaha

***

semalam ada majlis tahlil dan doa selamat dekat rumah auntie saya . and jumpa my lovelyduply cousin . 


kami sedarah-AB . so perangai pun same . gosok hidung sikit


takde motif !

siapa comel ? shawl merah atau shawl merah ?

kami sekeluarga suka makan . 

lepas ni kepada sesiapa yang ada majlis makan-makan jemput saya . saya tak makan banyak , janji . ^^ 

No comments: