19 June 2012

aku dalam tenat

hai assalamualaikum . nurul afiqah sekarang dalam keadaan penat dan tenat


'girls day out' . so kami tidak memerlukan lelaki kecuali masa bayar 20sen masuk toilet . hehe . 
ini lah buat kali pertama aku terpaksa naik bus pergi tebrau . tapi demi yang tersayang wa gagah kan jugak kaki dan seluar yang suku lencun dek hujan lebat tapi syukur , balik ada JLC yang sudi hantar .

aku menyesal tak pakai heels . kalau tak dah tentu aku yang paling tinggi . haha

Dorang ajak aku timbang . wahh aku dengan muke sepesen Angelina jolie takde shape masukkan 20sen dan ready 10.8….25.0…..35.9... 40.5…..43.7….45.5…..48.0….50.5kg ! what the @#$%^& . huaaaaa . apa dah jadi ni ? pyka yang dulunya cute bak kau itu , dah jadi Quenn Latifah . ohh tidak ! munghkin ini lah yang di namakan senario chicken chop rm5 yang ada kat pulai indah . cisss bedebah .

wahai babat babat sekalian . berhentilah akan tumbesaran kau itu . nescaya akan aku jadi Angelina jolie semula . pleaseeeeee 


me , linda , tasnim , syila . tak cukuplah 12 jam dengan dorang . lahaiiii .
kat daiman bowling kan , sebelah tempat togak lah ada surau . hmmmmmm ???

keluar panggung tak perasan tudung lekat popcorn 4 ketul ! adess malu beb .
macam mane boleh tak sedar ni . nampak giler lapar . dah boleh sorok muke dalam kain sendiri ni .

hari jumaat . aku pergi kem pengawas kat hutan rekreasi UTM . aku pun tak pernah tahu utm yang agak ke bandar tu ada hutan . errrr , banyak pokok getah . cuma kerbau kaki pendek hidung penyek je tak sempat nak say hai .

tapi , ni lah kem paling best aku pernah pergi . 

1. sebab takde ceramah LANGSUNG !

2. aktiviti memang syiok giler . first day kena buat trademark kumpulan , tugu dan replika . second day , pusing half utm yang besar gampang sepanjang 20km agaknya dengan jalan kaki . kumpulan aku paling awal dari belakang sebab sesat . then ada masuk hutan guna kompas . sesat jugak . malam ada night walk . first time seyhhh . seram gua . yang buatkan dia lain sebab kena carik sticker kat tiang . aku ape lagi , raba lah tiang satu2 .  "berani giler kau pyka? kan hutan , tak takut ke kalau ade yang keluarkan kepala kat celah semak tu ?" *angkat kolar angkat kening* haha . memang lah berani sebab orang depan belakang aku 10 langkah je jarak . huahua . last game ialah 'war game' . lencun baju gune bom air . yang penting BEST !

3. abang Zam kacak lah . abang Jihad cute . abang Rafi lawak + garang lah .

4. ade banyak masa rehat . tak terlalu ketat sangat . bebas .

balik balik je aku terpaksa cepat cepat siap sebab grand livina dah tunggu depan rumah . pergi kerja kahwin . terus ke Umall . madagascar time . best giler , best dari piranha . tak bazir walaupun bayar 14 hinggit .

the end . kbai

No comments: