22 February 2014

Pompeii


Pertama sekali thanks to Tasnim nak layan aku tengok cerita ni . Actually aku tak teringin pun nak tengok cerita ni tapi bila someone tu cerita sikit pasal movie ni aku pun okay lahh lets go Tasnim jom kita pergi tengok . As usual , TGV Bukit Indah always be my choice tapi tak boleh guna student card . fuhhh melayang 14 hinggit aku . dan dan Hot Minies aku habis . matilanakkk

As we know Pompeii is city was mostly destroyed by the the eruption of Vesuvius . Apa yang kita tahu kota ni memang penuh dengan aktiviti pelacuran , seks bebas , homoseks besar-besaran macam tu lah yang aku dengar . 

Dalam cerita ni takde lahh tunjuk segala benda benda pelik macam tu . Cuma nak tunjuk yang seorang lelaki nak balas dendam pada orang Rom yang bunuh seluruh keluarga dia . And out of the blue , dia sampai Pompeii dan saat tu jugakk lah gunung tu nak meletus . Jumpa cinta sejati dan mati dalam keadaan sedang bercumbu . Wahhh what a love story but i really hate that part . Kalau dia lari dari awal beberapa hari lagi time tu , mesti takk mati , happy ending . 

Rating ? 4 and half stars . Best ! Part paling best of course lah masa gunung tu meletus . Hujan api , hujan batu , hujan abu . ^^v

No comments: